Regulamin sklepu internetowego www.heskins.pl obowiązujący od 01/10/2020r.
Ilekroć w niniejszym regulaminie sklepu internetowego www.heskins.pl jest mowa o:
k.c. – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
Kliencie lub zamiennie Kupującym – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, której kodeks cywilny przyznaje zdolność prawną, prowadzącą działalność gospodarczą (przedsiębiorca).
Koszyku – należy przez to rozumieć składnik Sklepu, który służy do określenia przez Klienta danych dot. zamówienia, które tworzy w oparciu o narzędzia informatyczne oferowane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy;
Prawie autorskim – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 4 lutego 1994. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
Produkcie – produktach fizycznych oferowanych w sklepie www.heskins.pl
Sklepie – należy przez to rozumieć sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.heskins.pl;
Stronach – należy przez to rozumieć łącznie Sprzedawcę i Klienta, którzy zawarli umowę na podstawie Regulaminu; pojęcie „Strony” zaś odnosi się do każdego z tych podmiotów z osobna;
Stronie www. – należy przez to rozumieć stronę www.heskins.pl;
Sprzedawcy – należy przez to rozumieć „HENRY PARTNERS – Jakub Kubacki” z siedzibą w Gdańsku, ul. Piastowska 157b 80-358 Gdańsk, posiadającym nr NIP 958 163 78 72, REGON 361589378, posługujący się dla potrzeb kontaktów z Klientami adresem poczty elektronicznej info@heskins.pl
Towarze – należy przez to rozumieć towary dostępne na stronie www.heskins.pl
§2. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady zakupu Towarów od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu, w tym wzajemne prawa i obowiązki Stron z tym związane.
- Regulamin jest dostępny na stronie www.heskins.pl, regulamin dla każdego użytkownika Internetu, w tym dla każdego Kupującego.
- Zakupu Towaru za pośrednictwem Sklepu może dokonać Kupujący, który przed zakupem zarejestruje się w Sklepie lub który posiada tam już swoje konto. Istnieje również możliwość zamówienia produktów bez zakładania konta klienta.
- Kupujący składając zamówienie za pośrednictwem Sklepu na zakup Towaru oświadcza tym samym, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje regulamin bez zastrzeżeń.
- W zakresie nieuregulowanym Regulaminem stosuje się przepisy prawa cywilnego, w tym przepisy k.c. oraz Prawa autorskiego.
§3. Składanie, przyjmowanie i realizacja zamówień na Towary.
- Z zastrzeżeniem postanowień ust. 3, Klient zamawia Towar za pośrednictwem Sklepu.
- Elektroniczny formularz zamówienia dostępny na Stronie www. określa dane wymagane do realizacji zamówienia oraz dane mające charakter opcjonalny.
- Klient dokonuje zamówienia Towaru zaznaczając wybrany Towar za pomocą opcji „Do koszyka”, a następnie w samym koszyku doprecyzowuje wskazane tam elementy zamówienia.
- Po prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza zamówienia Klient winien dokładnie zapoznać się ze wszystkimi danymi, które tam wprowadził i kliknąć w rubryce „Zamawiam”. W przypadku nieprawidłowości w wypełnieniu formularza zamówienia system teleinformatyczny Sprzedawcy będzie nadawał komunikaty wskazujące na popełnione błędy lub braki uniemożliwiające przejście do kolejnego etapu składania zamówienia.
- Z zastrzeżeniem pkt 6 poniżej, w terminie do 12 (dwunastu) godzin od momentu doręczenia zamówienia do Sprzedawcy w podany w pkt 4 powyżej sposób, system teleinformatyczny Sprzedawcy wygeneruje i prześle na adres poczty elektronicznej Klienta w jego treści podany, potwierdzenie przyjęcia zamówienia wskazując w szczególności takie dane jak: przedmiot zamówienia, cenę, sposób płatności. Po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, ale przed dokonaniem płatności za jego przedmiot, Klient może jeszcze odstąpić od Umowy przesyłając informację „Rezygnuję z zamówienia” na adres: info@heskins.pl z podaniem numeru swego zamówienia, nazwy Klienta i swojego adresu poczty elektronicznej.
- Jeśli zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta przesyłając – w miejsce potwierdzenia przyjęcia zamówienia – na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej stosowną wiadomość. Jeżeli okazałoby się, że Klient dokonał już zapłaty, Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego wpłata nastąpiła.
- Płatność winna zostać dokonana on-line (operatorem płatności jest BlueMedia S.A. , typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic) chyba że Sprzedawca zaproponuje także inne formy płatności; metody płatności on-line określone zostały na stronie „koszyka”. Płatność następuje z góry.
- Ze względu, że duża ilość produktów jest wysyłana bezpośrednio z fabryki i jest wykonywana na zamówienia (indywidualne kształty lub rozmiary), która znajduje się w Wielkiej Brytanii czas realizacji zamówienia może trwać od 2 do 14 dni roboczych w zależności od produktów. Produkty dostępne w Polskim magazynie wysyłane są w czasie 24-72h.
- Faktura VAT przesyłana jest na adres poczty elektronicznej i dane przedsiębiorcy wskazane w zamówieniu w terminie 48 godzin od opłacenia zamówienia.
- Płatności online są obsługiwane przez:
– Dotpay Sp. z o.o., ul. Wielicka 28 b, 30-552 Kraków
– PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. Attention: Legal Department 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.
§4. Cena
- Sprzedawca oświadcza, że całkowita cena za zakup towaru jest podana na stronie Sklepu obok Towaru. Cena tam podana w dacie złożenia zamówienia przez Klienta wiąże Strony.
- Sprzedawca podaje na stronie Sklepu, stosownie do pkt 1 powyżej, cenę brutto, tj. cenę już uwzględniającą podatek od towarów i usług.
- Klient dokonuje płatności stosownie do postanowień §3. Regulaminu.
- W przypadku płatności online, jeżeli nie nastąpi ona w terminie 7 (siedem) dni od dnia wysłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, oznacza to, że zamówienie zostało anulowane przez Klienta i jest traktowane jako niezłożone i nieistniejące.
§5. Rozwiązanie umowy
- W wyniku złożenia przez Klienta zamówienia Sprzedawcy na Towar i potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę w drodze elektronicznej, dochodzi do zawarcia umowy na warunkach opisanych w Regulaminie, zwanej dalej „Umową”.
- Umowę na towar w standardowych rozmiarach wysyłany z Polskiego magazynu można rozwiązać w terminie 14 dni.
- Umowę na towar zamawiany z głównego magazynu w Wielkiej Brytanii można rozwiązać jedynie w czasie do 12 godzin od złożenia zamówienia oraz jego opłacenia. Po tym czasie zamówiony towar trafia na halę produkcyjną i towar jest przygotowany na specjalne zamówienie klienta i anulacja zamówienia nie jest możliwa.
- Jednostronne rozwiązanie Umowy przez Klienta regulują obowiązujące przepisy prawne, z tym zastrzeżeniem, iż Klient taki nie może odstąpić od Umowy ani rozwiązać jej w inny sposób, gdy:
- Minęło 12 godzin od złożenia zamówienia (w przypadku indywidualnego wzoru, kształtu lub rozmiaru)
- Towar został już wyprodukowany na zlecenie klienta.
- Towar został fizycznie odebrany od sprzedawcy, również przy pomocy osób trzecich.
- Towar w standardowych rozmiarach - po upływanie 14 dni od otrzymania towaru.
§6. Reklamacje
Klient ma prawo zgłosić reklamację w drodze elektronicznej na adres poczty elektronicznej info@heskins.pl w przypadku:
- Gdy produkt:
- Jest niezgodny z zamówieniem,
- Gdy produkt posiada wady produkcyjne.
- Reklamacja winna zawierać w szczególności opis problemu, który Klient zgłasza, imię i nazwisko osoby zgłaszającej w imieniu Klienta reklamację, nr zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy, a także sposób kontaktu z Klientem (adres poczty elektronicznej, numer telefonu, ewentualnie adres do korespondencji). Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego danych kontaktowych.
- Z zastrzeżeniem pkt 4 poniżej, reklamacja zostanie załatwiona w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dokonania prawidłowego zgłoszenia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, obejmujące w szczególności utratę zysków, wynikłe pośrednio lub bezpośrednio z błędów producenta Produktu.
§7. Postanowienia końcowe.
- Umowa podlega prawu polskiemu.
- Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany numeru telefonu, stron www. i innych adresów podanych w treści Regulaminu poprzez przesłanie informacji na ten temat Klientowi, który zawarł Umowę na podany przez niego adres (podane adresy) poczty elektronicznej lub zamieszczając je w treści dostępnego na Stronie www. Regulaminu. Wprowadzenie innych – aniżeli określone w dacie wejścia w życie Regulaminu – form płatności jest dokonywane przez Sprzedawcę poprzez podanie na stronie www.heskins.pl informacji na ten temat. Ww. zmiany nie są zmianami Regulaminu ani Umowy.
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z Umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawnych, wyłącza się odpowiedzialność prawną Sprzedawcy za wszelkie szkody spowodowane korzystaniem lub niemożnością korzystania z Towarów stanowiących przedmiot Umowy, w tym z tytułu ich wad.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01/10/2020 r. i dotyczy wszystkich zamówień złożonych w tym dniu i po tym dniu.